Cifre, cifre și iar cifre
Vești bune la mijloc de săptămână!
Pentru a lua decizii corecte, eficiente, dar în timp util, trebuie să ai acces la analize privind evoluția afacerii tale. Tocmai de aceea ne-am grăbit să lansăm o funcționalitate care să te ajute în administrarea și creșterea afacerii tale: Rapoarte.
Contazen transformă datele în informații pe baza cărora poți lua decizii. Ai tot timpul o imagine corectă a situației existente față de obiectivele propuse, ceea ce îți permite să administrezi afacerea într-un mod mai eficient.
Astfel, pe Dashboard ai o imagine de ansamblu, rapidă, privind facturile restante, încasările si evoluția vânzărilor. În doar câteva secunde vezi exact unde te situezi.
În secțiunea Rapoarte poți genera rapoarte esențiale pentru afacerea ta. Vezi toate încasările, identifici serviciile și produsele rentabile sau situația clienților.
- Încasări: încasările înregistrate și documentele asociate;
- Vânzări pe clienți: facturile emise, încasate și neîncasate, defalcate pe clienți;
- Vânzări pe produse: facturile emise, încasate și neîncasate, defalcate pe produse și servicii;
- Evoluție sold client: cunoscut și sub denumirea de “Fișa clientului“, acest raport îți ofertă o analiză detaliată privind situația clienților din punct de vedere financiar, documente emise, încasări și sold.
Urmărește rapid evoluția vânzărilor și gradul de indeplinire al obiectivelor. Fii zen pe Contazen!